منوعات

نشرت صورتها تحاول الانتحار

البلوجر هدير عبدالرازق: المحاولة التانية .. هتكون من «فوق برج القاهرة» !

عادت البلوجر هدير عبد الرازق، اليوم لإثارة الجدل، بصورة عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي للصور والفيديوهات انستجرام وهي تحاول الانتحار، هرباً من الحملة ضدها على حد قولها.

ونشرت البلوجر هدير عبد الرازق، صورة عبر خاصية الاستوري على حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي للصور والفيديوهات انستجرام، وهي تحاول أن تنهي حياتها، وقامت بلف يديها، وعلقت «دي تالت مرة افشل اني اروح لربنا، كافرة بقى مش كافرة مش مهم، أنا مش عارفه هو مش عايزني أروحله ليه، ما خلاص اتحكم عليا بالاعدام».

وتابعت البلوجر هدير عبد الرازق: «كفاية أخبار كذب على لساني، وكفاية توزيع صوري، المحاولة الرابعة ليا، هارمي نفسي من فوق برج القاهرة، انتم معندكوش إنسانية، ولا حتى دين، انا مهما غلطت مستهلش ده عشان ده كان جوزي مكنش مأجرني».

وعلقت البلوجر هدير عبد الرازق عن انتشار فيديو لها خادش للحياء،“اتفاجأت بالفيديو المنتشر لي وأنا مش طالعة أنكر وأقول إني مش في الفيديو والفيديو بتاعي لكن أقسم بالله معرفش انتشر إزاي.

انتشر وموبايلي اللي بطلع منه لايفات مازال حرز في النيابة، ومعرفش الفيديو انسرب إزاي وقدمت محضر في مباحث الانترنت”.

وأكملت هدير عبد الرازق: “الشخص اللي كان معايا في الفيديو مش اللي بيطلع معايا في الفيديوهات وأنا مش إنسانة مش كويسة، واللي كان معايا في الفيديو كان جوزي على سنة الله وروسوله وإحنا اتجوزنا في 2021 ولم اعلن عن زواجي لأنه أمر شخصي، واطلقت أنا وجوزي ده من سنة”.

Follow us on Google News Button

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى